mandag den 3. januar 2011

Suveræne yoga-cd´er og dvd´er

Simon Krohn

Lur og lær!


Det er vel i grunden eet af de bedste råd jeg har fået. Det virkede, da jeg læste til journalist, og er ligeså effektivt nu, hvor det handler om yoga.




Jeg er konstant nysgerrig på nye yogabøger, yoga-cdér og dvd´er. Det giver gode input til min daglige træning. Omikke andet så motiverer det. Se bare Simon Krohn på billedet øverst oppe. Hvordan gør han det? Vil jeg nogensinde kunne gøre det. Jeg ved det ikke, men jeg øver mig lidt hver dag. Pt. er jeg mere let og elefant end let og elegant som Simon Krohn.

Nederst på bloggen vil jeg samle mine links til de cd´er og dvd´er som jeg har haft stor glæde af.

Her og nu vil jeg fremhæve en enkelt cd og dvd:

Mindful flow af Simon Krohn (dvd) Lækker dvd med tre programmer i varierende sværhedsgrad.
Mediterende yoga af Rikke Hansen /Sanum yoga (cd) Skøn afslappende, afstressende yoga.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar